Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Sara - 22 mars 2010 20:31

Idag hängde jag på Vicky när hon gick ut och tränade DW med sina hundar. Kunde inte dra med Milo, då selen vi lånade av Aaron är lite för trång, så jag måste se till att försöka låna en sele från träningen tills att min bli färdigsydd.


Nåja, vi hängde med på en timmes rask promenad iallaf, flåset behöver ju som sagt byggas upp på denna herren, så det skadar ju iallaf inte.

Sedan blir det träning ons, tors och söndag som minst denna veckan.


Elda har matvägrat i ca tre dygn pga tandlossning, men idag på kvällen har hon ätit som vanligt. Hoppas det håller i sig så. Har lyckats få i henne mat genom att träna upp den, så hon har ändå fått i sig det hon ska.


6 dagar kvar på utbildningen. Längtar så tills den är över!


Ha en fortsatt bra kväll. Vi är alla helt slut och ska vila i soffan innan kvällskissen.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards