Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Sara - 20 maj 2009 20:13

Igår kväll satte vi igång ordentligt med klossträningen för att försöka göra Milo medveten om sina små bakisar. Ett kort pass, för att sedan fortsätta idag. Så nu under kvällen så tränade vi upp kvällsmaten under några korta pass, och jag vill ju säga att min hund är verkligen duktig :) Nu har han förstått precis vad som gäller, och följer fint med mig runt med sina små bakben! :)


Enligt en video jag såg igår ang just klossträningen så kan man ju också få hjälp med fina placeringar i ingångarna med hjälp av klossen, så det är nästa steg vi skall ta, att försöka göra likadant.


Imorgon ska vi träffa en tjej och hennes hund för lite träning. Ingen vi träffat tidigare, men eftersom hon är klickermänniska så får vi hoppas att vi kan ha lite trevligt ihop och kunna träffas fler gånger!


Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards