Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Sara - 16 maj 2009 20:09

Idag packade vi ihop våra saker och stack i väg till änggårdsbergen på en staffträff. Vi möttes upp utanför änggårdens hunddagis, och gick sedan en jätteskön promenad i skogen.

Vädret var underbart, och sällskapet kunde inte varit bättre :)

Tänk att vara omringad av hela 20 staffar, en staffblandis och en pitbull :) Underbart!!


Under våran promenad mötte vi på några cyklister och några människor som var ute och gick med sina hundar. Och undra igentligen vilka tankar som for genom deras huvuden, hundägarna alltså, när de var tvugna att sicksacka sig igenom ett långt led av kamphundar!! :) haha, för dem måste det varit en syn att minnas.


Milo skötte sig ganska bra, dock var han ganska stressad, mer än vanligt när vi går på träff. Inte så konsigt dock, då jag senare fick reda på att en av tikarna löpte.

Sålänge vi höll oss framför detta ekipage gick det bra, men hamnade vi bakom så låg milo gärna på i kopplet lite väl mycket, vilket blev ganska jobbigt.

Men...trotts denna stora störning, så sökte han ändå kontakt ganska så flitigt, och vi klickade på :)


Jag är trotts allt helnöjd med dagen, och jag hoppas att vi alla kan ses igen snart!!


Här kommer lite bilder som jag snott ifrån fotograferna:


Milo skum min:



Glad Milo: 



Milo spanar in snygga tjejor:


 En del av gänget:









Nästan hela gänget:

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards