Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Sara - 24 mars 2008 17:05

Tiden bara rusar iväg! Redan ett år gammal! Helt otroligt tycker jag, att det kan gå så fort. Vi har verkligen tagit vara på varenda sekund tillsammans under detta året, och många fina år har vi framför oss.


Jag kan aldrig tacka min uppfödare nog för denna underbara hund. Jag är så enormt nöjd med allt som har med honom att göra, från utseende till mentalitet! Jag är så glad att jag fick chansen att fostra denna hund och ge honom en gott och aktivt liv :)


Här kommer lite bilder


6 Veckor gammal:

Milo 6 veckor gammal


10 Veckor gammal:



13 Veckor gammal:



7 månader:






8 månader: 


Och två bilder på snyggingen när han nu har nått 12 månader:




För mig finns det inget finare i hela världen! Tack för att du förgyllt mitt liv!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards