Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Sara - 15 mars 2008 16:43

Grattis till min underbara Leo, som idag fyller hela sju år! Tiden går sååå fort! Tänk att denna fluffboll har följt mig sedan jag var 13 år gammal. Det är otroligt när man tänker på det. Han och jag har gått igenom mycket tillsammans.


I morse tog vi alla tre en 45 minutare vid havet, då var vädret underbart och solen sken.


Senare tog vi en timmes promenad, bara jag och Leo, i skogen. Han fick springa i långlinan och strosa runt för sig själv. Vi njöt båda två, även om vädret inte var det bästa längre.


Innan det var jag och Milo ute i 1,5 timmar och gjorde lite allt möjligt. Apportering, inkallning, leta efter leksak i skogen, lägganden.

Så idag har vi allihopa haft en rolig och lyckad dag!


Här kommer en bild på Leo när han var 12 veckor gammal, och två från idag, sju år gammal.



Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards