Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Sara - 8 februari 2010 21:02

I veckan extrarjobbar jag på ett tryckeri. Milo och Elda fick följa med, och skötte sig så enormt fint i buren bredvid min arbetsplats. Inget tjutande från Elda även om de blev lämnade ensamma då och då, och det är jag bara såå enormt nöjd över.

Hon tyckte nog att det blev lite långtråkigt imellanåt, men hon höll ut! Denna passivitetsträning var verkligen super!


Försöker busa igång storebror


Kontakt


 



Kom igen då borsan!


  


Mina älsklingar


 


Leo spenderar dagarna hos min mamma veckan ut. Elda ska få vara med på jobbet någon/några dagar till, men imorgon kommer hon vara hemma hos R med Avla och Snigel, och slippa ha tråkigt i en bur en hel arbetsdag. Även om det är bra träning känns det som om det är för mycket att låta henne utstå det varje dag när det finns alternativ som är bättre för henne. Så imorgon ska hon få leka loss med hundkompisar och ge gråa hår åt R     


Efter jobbet åkte vi till veterinären för vaccination och ögonlysning. Hon blev UA! YES!


i väntsalen, Lägg märke till proppelern


Mina två ljus  


Här kommer också en video som visar hur enormt rädd och osäker Elda var unden vaccinationen   


     

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards