Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Sara - 3 februari 2010 21:42

På mina underbara staff-tokar   


Kärlek, eller vad?

        

Av Sara - 3 februari 2010 14:12

Det har vi bla tränat idag. Vi har inte shejpat på några dagar eftersom det varit så mycket annat runtomkring, så Elda har väl inte världens bästa tålamod, fast jag är ändå nöjd med hur hon behåller intresset!



Milo tycker fortf att det är lite jobbigt att träna inomhus då Elda inte är riktigt bekväm med att sitta och titta på. Men det släpper mer och mer. Jag längtar sååååå mycket tills man kan börja träna utomhus istället!


I skrivande stund ligger Elda i valphagen, vi kör detta minst 2 ggr/dag för ensamhetsträningens skull. Det går framåt, men mycket sakta! Hon tycker inte om det, och blir snabbt orolig om jag går ur rummet. Men jag ser små framsteg, och det är huvudsaken.


Vi ska fortsätta med burträningen ikväll och lite mer kloklippning.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards