Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Sara - 16 maj 2008 14:52

Nu känns det mer verkligt, det känns att det snart är verklighet.

26 maj har jag halkan, och 11 juni teoriprovet. Klarar det dem två, kan jag i stor sätt ha mitt körkort i handen inom tre veckor, om jag klarar uppkörningen. Min lärare tror inte att det kommer vara några problem, därför gäller det nu att plugga stenhård de veckor som är kvar! Jag måste bara ha kortet!!


Månaderna med körning har gått rätt smärtfritt, pengamässigt. Kanske är jag en "naturbegåvning"? HAHA.

10 lektioner har jag tagit, sedan kört hemma 2-3 gånger/veckan i 6 månader ungefär. Min underbara körskolelärare tror att jag kanske behöver 2-3 lektioner till på sin höjd. Det känns verkligen bra! Inte så mycket pengar alltså.

Men håll snälla ni tummarna för mig den 11 juni! klarar jag teorin så är det bara att köra på sedan!!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards