Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Sara - 11 augusti 2007 19:25

På pricken idag blir Milo 5 månader. Tiden går verkligen fort! Och oj vad han växer!

Nu väger han ca 10 kg och är ca 38 cm i mankh.


Den lilla valpen utvecklas och förändras allt eftersom. Han tar mer friheter och vågar nu också springa längre bort på våra promenader. Men vi tränar ihärdigt på att hålla sig nära/söka kontakt, vilket fungerar bra än sålänge. Men jag känner att jag snart måste skaffa långlina för att hindra honom att lyckas belöna sig själv att sticka, då det snart kanske kommer börja hända :) Men vi tränar på som bara den :)


Idag gick vi ett litet spår, vilket inte gick så bra dock. Milo har börjat slarva, eller så har han bara blivit lite otålig. Vet inte riktigt vad det kan vara, då jag bara lägger jättelätta spår, mest för min egen skull ju :)

Men vi ska gå tillbaka och göra lite sökrutor, så vi får hoppas att det går bättre sedan. Kanske kan man få lite hjälp av fiamatte också! ;)


Här kommer en bild när Milo var 6 veckor gammal och en där han är 5 månader, visst är skillanden stor?





Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards