Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Sara - 3 augusti 2007 21:57

Idag har vi haft ännu en bra dag. All träning med Milo går bara frammåt än sålänge, och det känns bara såå bra.


Burträningen fortsätter att gå frammåt och idag gick jag ett litet spår och han tappade det inte en enda gång :)


Jag är också väldigt stolt över min lilla prins som blir bättre och bättre på inkallningsbiten. Tidigare idag när vi var ute i skogen mötte vi två hästar med sina ryttare, jag kallade in Milo och han tvärvände och kom rusandes med världens känsla :)


Dessutom är det så kul att han redan är helt fokuserad på mig under våra träningspass. Igår släppte han mig knappt ur sikte på planen även om det var lite störningar såsom två tjejer som satt och pratade på en trappa alldeles intill och en moped som kom körandes.

Så ni får allt vänta ett tag till på att läsa om mina klaganden när han kommer in i trottsåldern! Haha.


Nu bakar jag bullar och Milo ligger i buren i rummet och sover! Hoppas ni får en bra kväll allihopa!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards