Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Sara - 27 augusti 2009 21:16

Jadu....har ingen aning om varför denna gången heller. Igår när vi skulle åka hem från jobbet såg jag att Leo haltade, men tänkte inte så mykt på det då. Han var helt jordig efter att ha roat sig med att gräva ett stort hål i marken under dagen.


Senare på kvällen haltade han fortf, och imorse likaså.

Nu ikväll är han väldigt stel, och man ser med blotta ögat att benet är svullet.*suck*

Han verkar inte ha ont, och visar heller inga som helst tecken på smärta eller rektion när jag klämmer o känner på benet.

Fan också....

Jag kommer avvakta över helgen iallaf, och hoppas på en stukning.


Min älskade gamling..

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards