Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Sara - 20 oktober 2009 18:18

Idag körde vi ett ganska kort pass med kantarellsök - markeringsträning. Denna gången i burk. Jag börjar om helt från början med detta.


Så jag gömde burk i skogen och han fick söka efter den och sedan markera kantarellen i burken. Detta sitter såklart klockrent, men vi får nöta, nöta, nöta och hoppas att han någongång fattar att svampen inte ska ätas upp!!


Nästa vecka kanske det blir lite Viltspår, om inte annat ska jag och Madde iallaf träffas och träna lite och checka av lite bra ställen att senare kunna lägga viltspår på.


Det är skönt att ha träningskompis, det får träningen att verkligen bli av!


Ha en skön kväll!



Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards