Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Sara - 19 oktober 2009 20:23

Vi har haft ett par lugna dagar där vi knappt gjort mer än promenader och mys. Det har varit ganska så skönt.


Igår åkte vi till WP träningen igen och tränade lite start/stopp med sele + kedja bakom. Vänja in starten och stoppet bakom vagnen sedan alltså. Lärde också in kommandot "frammåt", vilket är att han skall dra såklart.


Imorgon ska vi träna kantarellsök igen...Jag antar att vi får fortsätta träna med utplanterade kantareller ute och inomhus under vintern och sedan starta om lite och gå vidare till riktig miljö nästa år! Så vi får koncentrera oss på att hålla minnet lite färskt bara nu i några månader.

Jag får helt enkelt koncenterar mig på att nöta in sittmarkeringen ordentligt ;)


Nåja...vi har gjort så gott vi kunnat iår, men tiden räckte inte riktigt till.


Ha en skön måndagskväll!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards