Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Sara - 7 juni 2009 22:07

Tiden går fort! Milo har redan paserat två års strecket med 2 månader. Och jag har aldrig varit så nöjd och lycklig med rasval och individ.

Milo är perfekt för mig, och vi fungerar bra ihop och jag tycker vi har ett ganska så bra samarbete, även om såklart vissa saker alltid behöver jobbas på.


Idag var vi på rallyn, och han skötte sig underbart bra!! Var supernöjd med vad vi presterade. Nytt till nästa vecka förutom det vi jobbar på redan är snabba lägganden.


Men....nu till dethär! Lite fina bilder på min underbara kille!


Tack till snälla vicky som tog sig tid att fota Milo förra veckan!



Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards