Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Sara - 1 juni 2009 09:03

Igår efter jobbet åkte jag och Milo till slottskogen och mötte upp vicky och hennes två gullestaffar. Hon tog massor med fina kort på Milo, så nu äntligen har jag lite bra bilder på honom i vuxen ålder.

Såfort jag fått bilderna så lovar jag att lägga ut några här :)


Idag på förmiddagen blir det lite träning inför rallyn på söndag och en mysig promenad i det underbara vädret!

Vid tretiden åker vi sedan till jobbet för lite valpkurs. Jag tränar en liten 9 veckors schäfer/holländsk herdehund som är som omplacering hos oss. Ursöt liten pojk.


Återkommer med lite bilder på våran promenad i slottskogen senare ikväll!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards