Alla inlägg den 14 november 2008

Av Sara - 14 november 2008 16:43

Bilen är på lagning, och kommer inte bli klar förrän i nästa vecka! Känns riktigt surt...så här sitter man, och kan inte ta sig någon stanns i helgen...*suck*


Igår när jag och Lizzan var uppe i surtesjön för en promenad så parkerade jag bilen och lämnade sakerna kvar. Vi skulle ändå bara vara borta en liten stund, och klockan var 2 på dagen.

Efter 20-30 min kommer vi tillbaka och upptäcker att någon slagit in rutan och tagit mina pengar och alla mina kort!! fy f*n alltså!

Inte nog med det så punkterade de två däck också....

Så det gick inte att göra mer än att ringa bärgare och mamma fick komma och hämta mig.


Så jäkla surt....ca 4000:- kommer det att gå på allt som allt ungefär. Tur att man har helförsäkring iallaf...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards