Alla inlägg den 4 november 2008

Av Sara - 4 november 2008 19:09

Ja, det gjort vi idag igen. Jag, lizzan och hundarna.

Blev jättemånga fina bilder på Lizzans kamera som jag lägger ut här sedan, sålänge får ni hålla tillgodo med halvsuddiga ifrån mobilen:


Bästisarna:



Milo:



Som ni ser på bilderna så var det väldigt dimmigt och fuktigt i luften, men ändå jätteskönt och vara ute. Inte för kallt och inte för varmt.

Hundar var lösa under hela promenden på 3 timmar :)


Lät Milo gå ett spår också, vilket gick jättebra. Han tappade bort sig lite en gång men hittade snabbt tillbaka igen.


Det är så underbart att Milo och Vincent är så enormt goda vänner, trotts att de är jämngamla hanhundar. Aldrig något gruff, och de delar på allt ifrån leksaker till pinnar i skogen. Idag sprang de jämsides och höll en och samma pinne i var sin sida, såg jättekul ut :)


De små prinsarna :)

Av Sara - 4 november 2008 18:50

Äntligen har jag fått klartecken att få lov att sno ett par bilder ifrån träffen. Hade ju själv ingen kamera med mig. Här kommer de:


Hela gänget: 


Början av promenaden:


Många var vi!


 Supersöt valpis (minns ej namn)


Drickpaus för vissa:


 Staffen Kaxig bjöd på dagens häftigaste pose! haha:


Smaka macka såklart! :)


Jag och Milo under fikapausen:


Jag och Milo promenerar: 


Jag och Milo (jag vet, min min är inte den bästa, men Milo blir supervacker!) :


Gruppfoto igen:

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards