Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Sara - 15 januari 2008 17:31

För den ena av dem. Milo börjar bli bättre, Leo har dock precis insjuknat :( *suck* Stackars gammelpojken. Jag hoppas att han tar det bra och att det inte blir några komplikationer.


Vi hårdtränar apportering, jag och Milo, men det går trögt som attan. Endå kör vi ca 3 gånger/dag. Men jag hoppas att det släpper så småningom, om jag bara inte ger upp! Han greppar nåååågra sekunder längre iallaf :)


Jag är så glad för min kille som fortf är så följsam och som har en sådan bra inkallning. Det känns så skönt och bra, och vi ska försöka jobba på att det kommer fortsätta precis så!


Imorgon tar jag min andra körlektion, och kommer sätta fart riktigt ordentligt nu med den biten. Så innan sommaren SKA jag ha körkort :) så det så! :)


Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards