Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Sara - 5 januari 2008 21:58

Ja, idag har det snöat massor, och Milo blev som tokig. Vi gick till en öppen plan där jag släppte honom. Han racade runt som en galning och såg sååå lycklig ut. Han höll sig dock nära mig, trotts ett gäng hundar som busade, skällde och sprang runt en bit bort! *duktig bebis* :)


Imorgon kommer Leo äntligen hem efter nyårs/jul vistelsen hos mamma. Det känns skönt tycker både Milo och jag :)

Av Sara - 5 januari 2008 16:50

Ja, yrvädret Milo ÄR duktig :) Det tycker jag iallaf.

Idag har vi tränat lite mer apportering utomhus, vill jobba lite på koncentrationen ute. Den var ju inte så bra upptäckte jag vid senaste träningsträffen ;)

Sedan har vi såklart fortsatt med inkallningen i skogen + att jag har roat oss med att låta honom söka efter bollen i högt gräs. Han är sååå duktig och ger inte upp förrän han hittat den :)

Nu ligger han och sussar så gott på mattan, gullegubben.


Det var kallt, men skönt o komma ut igen.

Imorgon är det My dog som gäller, fast vi ska bara handla :) haha


ha en bra kväll!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards