Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Sara - 1 juli 2010 13:45

Nu har vi varit tysta ett tag. Har varit mycket jobb, löp och mycket mer jobb.


på dag 11 i Eldas löp blev Milo som förbytt, stressade, pep och mådde riktigt dåligt. Vi har haft 4 dagar utan någon sömn öht - jag och Milo då. Elda har sovit som en stock. 


Inatt sov dock Milo genom hela natten utan ett ljud, och idag, på dag 15 i Eldas löp, har han stressat ner riktigt ordentligt. Lite pip, men inget hjässande och stressande inomhus. Går vi tillsammans ute är han på henne om han kommer åt, men inte så stressad som de fyra dagar som varit.


Jag hoppas att detta lugnar ner sig mer och mer nu, för det har varit ett par riktigt jobbiga dagar, framförallt för mig, som aldrig sett min älskade Milo må då otroligt dåligt.


Nåja, imorgon bär det av till Gränna, och på Lördag blir det utställning för både Milo och Elda!
Vi lär skriva här efter helgen om hur allt har gått!

Hoppas alla får en bra helg i solen!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards