Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Sara - 2 mars 2009 12:22

Idag har jag och Milo varit hos vet och gjort en höftleds och armbågsröntgen. Skönt att äntligen ha det överstökat.


Ena höften såg bra ut enligt vet, medan den andra var lite annorlunda. Kulan såg lixom ut att ligga lite längre ut än den andra...

Ena armbågen såg också bra ut, medan den andra också såg liiiite annorlunda ut, men vet vågade inte svara på om den var bra eller mindre bra. Så vi får vänta på resultaten från SKK, men jag antar att jag får förvänta mig att han inte är helt och hållet fri iallaf. Vi får se.

Det var ju inte större fel, och vad hon kunde se inte eller några pålagringar. Och det är positivt.


Nästa anhalt är ögonlysning och L2HGA test. Kommer nog inte ha råd med båda på en gång, L2 testet är ganska så dyrt, men vi får dela upp det.


Nu ligger Milo och sover i soffan. Han är fortf ordentligt groggy efter sövningen stackarn.  Antar att han kommer sova ett par timmar nu, och hönsmamman får kika till honom då och då för att se att han andas! Blir så nojjig när hundar sövs...



Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tränar du aktivt med din hund?
 Ja, i tävlingslydnad
 Ja, i Agility
 Ja, i Weight Pulling
 Ja, i bruks
 Ja, i flera av ovanstående
 Ja, i annat än ovanstående
 Ja, i allmänlydnad/vardagslydnad
 Ja, bara vardaglig aktivering och skoj
 Nej, min hund lever enbart som sällskap

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards